martes, 7 de febrero de 2012

OFERTA DE TREBALL: Cura de persones grans


Ens envíen aquesta oferta de treball.

la cuidadora que tinc marxa, necessito l'ajuda de tothom, si sabeu d'algú que sigui bona persona de confiança, que vulgui treballar amb gent gran , que tingui ganes de treballar , paciencia, alegria, dedicació, us demano que li doneu el meu telefon.

Mireu busco una persona responsable, que estigui de dilluns al mati fins dissabte al mati a casa meva amb els pares i portant la casa, com fer el dinar i ajudar-me a portar la casa, bé i principalment cuida els meus pares.


Si sabeu d'algu, us prego que li doneu el meu telefon, és el 649.58.85.48

(allotjament i dietes inclòs) Li podrem pagar 600€ ( negociables )

Gràcies per ajudar-me anticipadament...

No hay comentarios:

Publicar un comentario